.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

20. 4. 2013

WAKE ME UP


Zdroj: weheartit.com

Zdravím, dnes Vám chcem napísať niečo o mojom zatiaľ najobľúbenejšom make-upe. Mám odtieň 103 TRUE IVORY. Je to krémový make-up s veľmi príjemnou konzistenciou, ľahko sa roztiera, či už prstami, ale aj štetcom. Dávkovanie je taktiež super vďaka pumpičke, ktorou si môžte regulovať množstvo makeupu a nestane sa, že make-up vytečie. Obsahuje drobné perličky, ktoré zaručia pleti rozjasnenie a prirodzený lesk. Má ochranný faktor SPF 15 pre ochranu proti škodlivému slnečnému žiareniu. S WAKE ME UP som naozaj veľmi spokojná, moja pleť je po nanesení zjednotená, vyzerá sviežo, prirodzene a navyše, dobre prekryje nedokonalosti. 
Tento makeup je dostupný v štyroch odtieňoch: Ivory, True Ivory, Classic Beige, True Beige
Cena je rôzna, okolo 7-9 €

Máte s ním niektorá skúsenosti? Veľmi rada si prečítam vaše názory ...

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. BB som ešte neskúšala, ale mám doma taktiež od Rimmelu. Možno mi na leto sadne... :)

      Odstrániť
  2. Hezký článek, strašně se mi líbí ty fotky a tvůj lak na nehty:)Já používám Match Perfection a v létě na T zónu BBcream.
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som používala match perfection...a bol super. A na toto leto asi vyskúšam aj ja BB cream :)

      Odstrániť
    2. Sledujem váš blog a je supééér :)

      Odstrániť
  3. Ahoj ,včera som si tento make-up pozerala no nevedela som sa rozhodnúť ,dlhšiu dobu som používala BB creamy no asi sa rozhodnem pre tento a vyskúšam :-) http://simplyofbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež milujem tento make-up, je skvelý. :D BB krémy mi veľmi nesedia, už som mala dve rôzne značky, ale akosi sa s nimi neviem veľmi zladiť, v niečom sú fajn a v niečom zase nie, ale tento make-up si neviem vynachváliť.

    http://www.beauty4everyday.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥