.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

31. 12. 2014

2014



Tak... a je tu posledný deň v roku. Spomínam na to, ako som takto pred rokom čakala na rok 2014 a dúfala som, že všetko čo ma v ňom čaká bude podľa mojich predstáv. Bol to pre mňa rok plný veľkých zmien a skúšok. Keď spravím menší "súhrn" toho všetkého čo som zažila a čím som prešla -vyšlo to tak, ako som si priala. Aj keď.......niekedy to v danom okamihu tak nevyzeralo. No práve tie nie moc pozitívne veci ma posunuli ďalej a teraz, s odstupom času môžem povedať, že ono to tak všetko malo byť :) 
Dnešný článok bude zhrnutím všetkého, čo som za tento rok napísala na svoj blog. 
   











Milí čitatelia, prajem Vám všetko najkrajšie a najlepšie do budúceho roku, nech je plný zdravia, lásky a splnených prianí.

2 komentáre:

  1. Máš krásny blog a máš úžasné články :3 aj tebe šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥