.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

20. 3. 2015

VÝHERCA GIVEAWAY & MINI PHOTODIARY

V poslednej dobe som bola dosť zaneprázdnená a nemala som dosť času venovať sa článkom na blogu, ale budem sa to snažiť napraviť. 15. marca na mojom blogu skončila giveaway. Výherkyňu som vyžrebovala hneď na druhý deň a šťastie sa usmialo na Niku. Gratulujem :)
A ešte jedna vec. Dnes som si pre Vás pripravila mini výber fotiek, ktoré sa mi podarilo za poslednú dobu odfotiť. Od teraz ma už totiž môžte sledovať aj na Instagrame pod menom belle_katinka.


6 komentárov:

  1. gratulujem výherkyni :) a green tea od Arizony tú mam rada aj ja a hlavne sa mi páči aj dizajn flaše heh ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno..green tea má podľa mňa najkrajší dizajn zo všetkých od Arizony :)

      Odstrániť
  2. Krasne fotky :-) A vyherkyni gratuluji :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥