.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

14. 3. 2015

SPRING WISHLIST

Strašne rada nakupujem. Občas sa mi ale stalo, že som si kúpila vec, ktorá sa mi v tej chvíli veľmi veľmi páčila, no po pár dňoch som ju zo skrine už ani nevytiahla. Tiež sa Vám to stáva ? Snažím sa tomu vyhnúť a malou pomôckou je pre mňa wishlist. Pomôže mi vopred popremýšľať, či danú vec využijem, či sa mi hodí k ostatným veciam alebo či je to len chvíľkový rozmar. Tentoraz by som si chcela do skrine kúpiť kvalitné basic oblečenie. Jednofarebné tričká, košele, svetríky,... a výrazné doplnky! 

1. Béžový trench coat
2. Biely oversize sveter.
3. Zelená košeľa. Dala by som si k nej high waist jeans a slip on shoes.
4. S topánkami som sa dlho nevedela rozhodnúť, no nakoniec vyhrali tieto bielučké converse.
5. V úvode článku som spomínala, že môj wishlist obsahuje hlavne základné kúsky, no je tu malá výnimka -kabelky. Sú tak výrazné, že oživia aj jednoduchý outfit. Túto strapcovú majú v H&M v rôznych farbách (čierna, sivá, staroružová). Ešte výraznejšia je crossbody so vzorom leoparda. Na obrázku je len ukážka, podobnú som videla v GATE.
6. A klobúk? Tiež nie je úplne najzákladnejší kúsok, ale už dlho som si chcela nejaký kúpiť, pretože sa mi to veľmi páči.
7. Dobre sediace skinny. Hlavne biele a čierne. 


6 komentárov:

  1. Taky mi prijde delat si wishlist jako dobra vec, protoze se mi casto stava to same co tobe, no kdyz si udelam wishlist a treba i po mesici stale tu danou vec tolik chci, tak vim, ze me hned neomrzi. V posledni dobe me taky zaujaly hlavne basic kousky, bile conversky a cerne skinny bych chtela taky, ale mam vetsinou problem najit dziny, ktere by mi sedely a nebyly mi dlouhe :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. S tymi riflami to mam podobne...vzdy to dlho trva, kym najdem tie prave :-D ☆

      Odstrániť
  2. :D presne sami lubi ten trenckot, v stradivariuse taky mali a tu kabelu ciernu v hm:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥