.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

1. 9. 2015

BACK TO SCHOOL: TIPS

Dni voľna sú už pre niektorých na konci a teraz (ako vždy po prázdninách) nasleduje preprogramovanie na školu. Zas to rýchlo ubehlo, však? 
Dnes som si pre Vás pripravila článok s niekoľkými vecami, ktoré ma pri prípravách do školy zaujali a mohli by Vám byť inšpiráciou. Tak poďme na to! 

Základom úspechu je dobre rozvrhnutý čas. Ja sa o to snažím, a preto nosím svoj diár vždy pri sebe. Objednala som si ho z eBay. Čo ma milo prekvapilo bolo, že ku mne domov dorazil do dvoch týždňov. Obvykle na zásielku čakám oveľa dlhšie. 


Zvýrazňovanie má viac výhod. Diár je nielen farebný, ale hlavne viem čo ma čaká a čo musím splniť. 
Farebné post-it papieriky sú tiež dôležitou súčasťou. Používam ich na rôzne poznámky alebo zoznam vecí, ktoré si potrebujem vziať napríklad na internát. Potom ich len odlepím a zahodím. Momentálne som sa zbláznila do týchto mašličkových, ktoré sa dajú použiť aj ako záložka. 


Moje obľúbené sú aj nálepky. Tie mi vždy pripomenú narodeniny kamarátov a známych. 


Ďalšiu vecou je tento roztomilý zakladač z H&M. Nosím v ňom všetky potrebné papierové drobnosti a navyše, jeho vzhľad mi bude celý školský rok pripomínať leto. 


A posledný  je tento zošit, v ktorom budem mať všetky poznámky pokope. Kúpila som si ho v Tescu. 




Dúfam, že Vás moje dnešné tipy inšpirovali. A aké vychytávky ste si do školy pripravili vy? Budem rada, keď sa o ne podelíte v komentároch. 

2 komentáre:

  1. Krásné věci ♥ Taky jsem si hodně takové drobnosti jako sticky notes, barevné tužky nebo diář objednávala, akorát z Aliexpress :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj veľmi pekné úlovky :) mám rada také farebné vecičky :)
    A keďže patríš medzi moje obľúbené blogerky, nominovala som ťa to TAG-u, Tag liebstar award. Budem rada ak ho napíšeš :)
    http://lifewithnicol.blogspot.sk/2015/09/tag-liebstar-award.html
    Ďalej ťa pozývam na giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    http://lifewithnicol.blogspot.sk/2015/07/giveaway-je-tu.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥