.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

23. 1. 2016

TOP 3 PRODUKTY ZA ROK 2015 #1

Na dnes som si pre Vás pripravila článok o mojich favoritoch alebo obľúbencoch za uplynulý rok 2015. Keďže by som chcela ku každej svojej srdcovke niečo povedať, rozhodla som sa rozdeliť tento článok do niekoľkých častí, aby to nebolo príliš dlhé. Ide o produkty, ktoré som si minulý rok obľúbila, používala som ich najčastejšie a stále sa k nim rada vraciam. Začala by som od úplných základov -starostlivosťou o pleť. Začiatkom minulého roka som dostala sadu od Biodermy z radu Hydrabio –micelárnu čistiacu vodu, čistiacu penu a pleťový krém a musím sa priznať, že som si týchto pomocníkov veľmi obľúbila.


Niečo málo o tejto sade:
Výrobky  s označením Hydrabio sú určené pre dehydratovanú a citlivejšiu pleť. Patent Aquagenium aktivuje pokožku a jej prirodzene hydratačné schopnosti tým, že stimuluje produkciu vodných kanálikov v koži a napomáha udržiavať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná na rovnováhu pokožky. hypoalergénne, neparfémované, nekomedogénne



Má praktické plastové balenie s pumpičkou –tá u mňa zaboduje vždy, pretože vďaka nej môžem použiť presne také množstvo krému, aké momentálne potrebujem a zároveň sa doň nedostanú žiadne nečistoty.  Niekedy mi stačí dávka na jedno stlačenie a keď mám suchšiu pleť, používam tak dve, občas tri. Obsah je 40 ml. Na začiatku sa mi to zdalo málo, ale vydrží mi cca 3-4 mesiace.

Čo sa mi u niektorých hydratačných krémoch stávalo, bol pocit, ako by som mala na tvári masku.  Konzistencia Legére je príjemná, jemná a naozaj ľahká. Krém sa po aplikácii rýchlo vstrebáva a pleť je hydratovaná, no nie mastná a to si cením. Preto ho rada používam aj na dennú, aj na nočnú starostlivosť a dokonca aj pod make-up. S podkladovou bázou sa veľmi nekamarátim a používam ju len na výnimočné príležitosti. Namiesto nej pred samotným líčením používam tento krém. Make-up potom vyzerá oveľa prirodzenejšie.




Výborná na čistenie a odstraňovanie make-upu z tváre a očí. Aké sú jej výhody?  Upokojuje a rešpektuje rovnováhu pokožky, nedráždi a nevysušuje pleť, navodzuje pocit sviežosti, nie je potrebné ju oplachovať a odstraňuje aj make-up, ktorý je odolný voči vode. Používam ju každé ráno a večer a som s ňou naozaj veľmi spokojná. Balenie má 250 ml.



Ide o čistiacu hydratačnú penu. Podobne ako micelárka z tejto rady, čistí a odstraňuje make-up z tváre a očí, no zároveň pokožku hĺbkovo hydratuje. Najzaujímavejší a najlákavejší je pre mňa (samozrejme) šľahačkový obal a textúra. S takýmto štýlom dávkovania som sa u produktoch tohto typu ešte nestretla. Konzistencia peny je veľmi podobná už spomínanej šľahačke. Je naozaj hustá a na dokonalé vyčistenie stačí len malé množstvo. Iná čistiaca pena, ktorú som raz mala od značky NIVEA je v porovnaní s Biodermou bohužiaľ len „slabý odvar“. Hneď po nanesení na tvár sa „stratila“ a ani som ju nestihla poriadne roztrieť. Pri Hydrabio Mousse mám toho času podstatne viac a môžem ju dôkladne aplikovať na celú tvár. Je to výborná varianta pre tých, ktorý s odličovaním neradi strácajú veľa času a taktiež aj pre tých, ktorí radi cestujú. Namiesto odličovača (ktorý sa môže vyliať) a vatových tampónikov stačí jedna fľaštička. 


Používate niektorý z produktov od značky Bioderma? Ak áno, aké s ním máte skúsenosti ? 
Rada si ich prečítam vo Vašich komentároch. 
Majte sa krásne

5 komentárov:

  1. Ta pěna nebyla špatná, ale znovu ji mít nemusím. Mám raději gely :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gély sú tiež super, ale vyhovuje mi aj táto pena. No každému sadne niečo iné... ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta pena vypada opravdu lakave :) Ja mam krem Hydrabio Riche a ne ze by byl spatny, ale vzhledem k tomu, na jakou plet je urceny, mi neprijde nejak moc hydratacni. Ale pod makeup ho pouzivam taky rada, tam sedne skvele. No za tu cenu bych si ho asi neporidila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta pena vypada opravdu lakave :) Ja mam krem Hydrabio Riche a ne ze by byl spatny, ale vzhledem k tomu, na jakou plet je urceny, mi neprijde nejak moc hydratacni. Ale pod makeup ho pouzivam taky rada, tam sedne skvele. No za tu cenu bych si ho asi neporidila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veru Legere je veľmi dobrý a hlavne ľahký krém, ktorý aj mojej mastnej pleti vyhovuje a rada ho používam, hlavne ako podkladový krém.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥